Gå til indhold

Hvad vil du gerne
søge frem?

Kredsløb intensiverer fokus på salg og kundeoplevelser med ny markedschef

Forsyningsselskabet Kredsløb vil styrke kundeoplevelsen og øge indsatsen for at skabe nye, varige kunderelationer og salg inden for både fjernvarme og selskabets øvrige energiområder.

Derfor henter man tidligere CCO fra stort konsulenthus, der skal stå i spidsen for Kredsløbs kommercielle aktiviteter i en nyoprettet stilling som markedschef.

Det aarhusianske forsyningsselskab, der står i spidsen for både affaldshåndtering og fjernvarmeforsyning i Aarhus, vil nu arbejde mere målrettet for at styrke salg- og kundeoplevelserne og pleje og skabe nye, varige kundeforhold inden for både fjernvarme- og øvrige salgsorienterede energiprojekter som fjernkøling.

Til at varetage den opgave har man derfor hentet forstærkninger i form af Mads Hammershøj, der kommer fra en tidligere stilling som Markedsdirektør i konsulent- og rådgivningsvirksomheden DEM – Dansk Energi Management.

Den nyudnævnte markedschef i Kredsløb ser frem til at være med til at sætte retningen for intensiveret indsats for Kredsløbs kommercielle aktiviteter og ser et godt match med forsyningsselskabets grønne værdier.

”Det er altid spændende at være med til at starte en ny indsats op, men endnu mere spændende, når man ser et godt match mellem egne og virksomhedens værdier. Kredsløb er i færd med en rivende udvikling på stort set alle områder og bliver dag for dag en mere relevant og toneangivende spiller på energimarkedet. Derfor ser jeg frem til at være med til at sætte en klar retning for de kommercielle aktiviteter og ikke mindst sikre, gode, varige kunderelationer og kundeoplevelser,” forklarer Mads Hammershøj.

Mads Hammershøj medbringer desuden over ti års erfaring i ledende stillinger fra energiselskabet Norlys, der er et af Danmarks største energiselskaber.

I takt med udviklingen som selskab får vi flere, nye kunder og dermed et større behov for at sikre en klar proces for gode salgs- og kundeoplevelser. Derfor ser jeg også frem til tiltrædelsen af den nye markedschef i Kredsløb,” fortæller Bjarne Munk Jensen, der er adm. direktør i Kredsløb.

Mads Hammershøj har første arbejdsdag i Kredsløb d. 2. januar 2024.

Fakta om Mads Hammershøj

  • Er 40 år og bor privat i Silkeborg med sin kone og 2 børn
  • Læst HD i organisation og ledelse
  • Løber og spiller tennis

Pressekontakt

Skriv til os

Pressetelefon: 77 88 05 23
(kun opkald)

Pressetelefon